loading...

توسعه كسب و كار

ما كمك مي كنيم شكا رشد كنيد

بازدید : 255
چهارشنبه 1 مرداد 1399 زمان : 18:44

شرکت هانس گروهه تولید کننده شیر آلات بهداشتی از گذشته تا کنون به علت داشتن محصولات ساخت آلمان عملکردی موفقیت آمیز داشته است.

در حال حاضر 80% محصولات هانس گروهه که در شش واحد صنعتی کشور آلمان تولید می گردد به 130 کشور در قاره های مختلف جهان صادر می شود.

شرکت هانس گروهه ایران ،پخش کننده فعال این شرکت آلمانی می باشد .

هانسگروهه

هانزگروهه

شیرآلات آلمانی

بازدید : 289
چهارشنبه 1 مرداد 1399 زمان : 18:43

بازرگانی پولاد در سال 1392 با در نظر گرفتن پایین ترین قیمت ها جهت حمایت از تولید داخلی برآن شد ؛ تا با معرفی خود به اکثر کارخانه‌های معتبر داخلی از جمله فولاد مبارکه اصفهان ، فولاد اکسین اهواز ، فولاد سبا و همچنین فولاد کاویان ،عاملیت مجاز فروش ورق سیاه ورق نورد گرم و نورد سرد. همچنین محصولات این شرکتها را به طور مستقیم و به قیمت تعیین شده کارخانه و پایین تر در اختیار شما همکاران و همچنین تولید کنندگان محترم قرار دهد.

کارشناسان فنی بازرگان پولاد:

قیمت ورق سیاه با توجه به شرایط اقتصادی و نوسانات مبادلات ارزی همواره دارای نوسانات بسیاری است. به دلیل حجم بالای مصرف ورق سیاه ( ورق آهن) در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان ، صنایع شهرسازی و تولید خودرو و غیره است ؛ ورق سیاه پرکاربردترین نوع فلز میباشد این نوسانات ناگهانی تاثیر چشمگیری در محاسبات مالی پروژه‌ها خواهد داشت.

در این بخش میتوانید لیست قیمت ورق سیاه به روز را مشاهده کنید. قابل توجه همکاران محترم و مشتریان گرامی: باتوجه به نوسانات قیمت ورق سیاه و همچنین ورق نورد سرد بازار آهن و حجم معاملات بازرگانی پولاد، جهت دریافت قیمت نهایی و تایید موجودی و کسب اطلاعات بیشتر برای سهولت در انجام معامله با واحد فروش تماس حاصل نمایید.

بازدید : 280
چهارشنبه 1 مرداد 1399 زمان : 18:43

بازرگانی پولاد در سال 1392 با در نظر گرفتن پایین ترین قیمت ها جهت حمایت از تولید داخلی برآن شد ؛ تا با معرفی خود به اکثر کارخانه‌های معتبر داخلی از جمله فولاد مبارکه اصفهان ، فولاد اکسین اهواز ، فولاد سبا و همچنین فولاد کاویان ،عاملیت مجاز فروش ورق روغنی و فروش ورق سیاه ورق نورد گرم و نورد سرد. همچنین محصولات این شرکتها را به طور مستقیم و به قیمت تعیین شده کارخانه و پایین تر در اختیار شما همکاران و همچنین تولید کنندگان محترم قرار دهد.

کارشناسان فنی بازرگان پولاد:

قیمت ورق روغنی با توجه به شرایط اقتصادی و نوسانات مبادلات ارزی همواره دارای نوسانات بسیاری است. به دلیل حجم بالای مصرف ورق روغنی ( نورد سرد) در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان ، صنایع شهرسازی و تولید خودرو و غیره است ؛ ورق سیاه پرکاربردترین نوع فلز میباشد این نوسانات ناگهانی تاثیر چشمگیری در محاسبات مالی پروژه‌ها خواهد داشت.

برچسب ها قیمت ورق روغنی ,
بازدید : 284
چهارشنبه 1 مرداد 1399 زمان : 18:41

قیمت میلگرد استیل

قیمت میلگرد استنلس استیل؛ در بخش زیر قیمت های میلگرد استیل را به صورت مجزا در جداول استنلس استیل مشاهده میکنید .

کارشناسان اقتصادی بازرگانی پولاد :

قیمت میلگرد با توجه به شرایط اقتصادی و نوسانات مبادلات ارزی همواره دارای نوسانات بسیاری است. به دلیل حجم بالای مصرف میلگرد در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان ، این نوسانات ناگهانی تاثیر چشمگیری در محاسبات مالی پروژه‌ها خواهد داشت.

بازدید : 260
چهارشنبه 1 مرداد 1399 زمان : 18:40

همه خونه ها به دنبال این هستند که در خانه خود از شیرآلات لاکچری در آشپزخانه استفاده کنند ، خب دلیلش هم کاملا مشخصه ، نمای خونه رو بسیار زیبا می کنه و روح و جلا بسیار زیادی به آشپزخانه می بخشه ،شیرآلات لاکچری باید ویژگی های خاص خودش را داشته باشد ، تا بشود اسمش را شیرلاکچری گذاشت .

در این مقاله می خوایم محصولات لاکچری شرکت هانس گروهه رو به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید با اطمینان خاطر بهترین تصمیم رو بگیرید ، یادتان باشد شیرآلات بهداشتی هانس گروهه یکی از بهترین ها در دنیا می باشد .

آشپزخانه‌های امروزی با سبک اپن و جزیره بخشی از فضای اصلی خانه به شمار می‌روند. هرچقدر هم که برای چیدمان حال و پذیرایی هزینه کنید، یک آشپزخانه نامناسب زیبایی خانه را به هم میزند. از آیتم‌های مهم در جلوه هر آشپزخانه‌ای، مدل شیر ظرفشویی است. این روزها دوره شیرهای فلکه‌ای به پایان رسیده و طرح‌های شیک و مدرن اهرمی جای آن را گرفته‌اند.

سوال اینجاست که با وجود انواع شیر ظرفشویی، کدام مدل برای آشپزخانه شما مناسب است؟ آیا با تمام مدل‌های شیر ظرفشویی بازار آشنا هستید؟ در مقاله امروز قرار است به این سوالات پاسخ بدهیم. پس اگر قصد خرید شیرآلات بهداشتی و صدر البته شیرآلات لاکچری برای آشپزخانه خود را دارید حتما با ما همراه باشید.

شرکت هانس گروهه در مدل ها و طرح های مختلف محصولات خود را ارائه میدهد ، دو برند hansgrohe و Axor که هر کدام در طرح ها و دسته بندی های مختلف در حال ارائه محصولات می باشد . ما با شما توصیه می کنیم شیرآلات لاکچری هر دو برند را مشاهده کنید .

ویژگی یک شیرآلات لاکچری باکیفیت چیست؟

شیرهای ظرفشویی تفاوت بیشتری با سایر شیرآلات دارند. تامین آب مصرفی خانواده از طریق شیر ظرفشویی است. به همین دلیل جنس آنها باید حتما بدون سرب باشد. متریالی مثل برنج، برای ساخت این نوع شیرآلات مناسب هستند. مورد بعدی توجه به کیفیت مغزی و کارتریج است.

از نظر ظاهری، شیر ظرفشویی باید ارتفاع بیشتری از شیرآلات دیگر داشته باشد. چون یکی از کاربردهای این شیر، شستن ظروف است. فضای زیر شیر، باید برای قرار گرفتن انواع قابلمه و آبکش کافی باشد. انتخاب رنگ و طرح هم، کاملا به سلیقه خودتان بستگی دارد. امروزه تنوع شیرآلات در بازار آنقدر بالاست که به سادگی می‌توانید طرح موردنظرتان را پیدا کنید. فقط دقت کنید که نوع و ضخامت آبکاری را بررسی کنید. در حال حاضر بهترین مواد برای آبکاری، کروم، PVD و الکترواستاتیک هستند.

بهترین مدل شیر ظرفشویی (شیرآلات لاکچری) کدام است؟

بهترین مدل برای شیرآلات لاکچری برای همه یکسان نیست. مدل مناسب شما، بستگی به انتظارات، بودجه و سلیقه شخصی‌تان دارد. برای اینکه بتوانید بهتر انتخاب کنید، ما انواع شیر ظرفشویی را برایتان توضیح می‌دهیم. مخصوصا اگر بخواهید شیرظرفشویی لاکچری هم تهیه کنید .

شیر ظرفشویی اهرمی ساده

شیرهای اهرمی ساده همان جایگزین‌های شیرآلات فلکه‌ای هستند. مزیت اول شیر اهرمی، طراحی شیک و مدرن نسبت به شیرآلات قدیمی است. مورد بعدی سادگی کار با این مدل شیر ظرفشویی است. برای استفاده، دیگر نیازی نیست دو فلکه جداگانه را به طور مکرر بچرخانید. فقط با یک فشار کوچک و حرکت به چپ و راست، فشار و دمای آب تنظیم می‌شود. و مزیت آخر هم طول عمر بالا و کیفیت این شیرآلات است. خرابی و مشکلاتی مثل چکه آب در شیر اهرمی به ندرت پیش می‌آید.

شیرآلات اهرمی ساده، تنوع فوق‌العاده‌ای دارند. طرح‌های مدرن و کلاسیک، رنگ‌های طلایی، کروم، سفید و حتی مشکی در میان این شیرآلات به چشم می‌خورد. از نظر قیمت، به طور متوسط ارزانترین مدل شیر ظرفشویی همین اهرمی ساده است.

برچسب ها شیرآلات لاکچری ,
بازدید : 355
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

به شما قول مي دهم اگر از روشي كه در اين مقاله به شما خواهم گفت استفاده كنيد و با انتخاب تيتر مناسب بنويسيد مي توانيد تا يك سال آينده بيش از ۱۰۰۰ بازديد از سايت گوگل به آمار خودتان اضافه كنيد.

طبق آمار امروزه ۸۰% از افراد فقط تيتر مقاله را مي خوانند و فقط ۲۰% از افراد علاوه بر تيتر ، متن را نيز مي خوانند. پس ميزان اهميت انتخاب تيتر مناسب در توليدات محتوايي چندين برابر اهميت توليد يك متن خوب براي محتوا مي باشد، يكي از مهمترين عواملي كه باعث مي شود كه كاربران يه مقاله را به صورت كامل بخوانند انتخاب تيتر جذاب و مفهومي است. پس حال مي دانيم كه يكي از مهمترين عنصر هاي كليدي در توليدات محتوايي انتخاب يك تيتر جذاب و مناسب است .

اجازه بدهيد از اين جا شروع كنم. وقتي در مورد سئو و بهينه سازي سايت صحبت مي كنيم در اولين گام به كلمات كليدي توجه مي كنيم و اگر حرفه اي باشيم كار را با ابزار Google keyword planner آغاز مي كنيم.

در گذشته اعتقاد من اين بود كه بايد مطابق اين ابزار محتوا نويسي را انجام دهيم و هنوز هم اين كار را انجام مي دهم. ولي به نظر من در صورتي كه با الگوريتم جديد گوگل مي خواهيد نتيجه بگيريد بايد مطابق جستجوي كاربر عنوان خودتان را انتخاب كنيد.

همان طور كه مي دانيد يكي از مهمترين بخش هاي سئو داخلي صفحه انتخاب عنوان مناسب است. اگر عنوان مناسب نداشته باشيد نمي توانيد شانس خوبي براي داشتن رتبه خوب داشته باشيد.
بريم سر اصل مطلب اگر مي خواهيد براي مقالات خودتان ورودي خوبي از گوگل داشته باشيد بايد مطابق نياز و جستجوي كاربر بنويسيد و در اولين گام مي توانيد از خود سيستم جستجو گوگل كمك بگيريد.

اگر شركت ها به نكته اين مقاله توجه كنند به راحتي مي توانند با نوشتن محتواي جذاب و عنوان هاي حرفه اي ترافيك هدفمندي كه پول مي پردازند را به سايت خود هدايت كنند.
در گذشته هدف فقط نتايج keyword planner بود كه الان هم بسيار مهم است. اما اين ابزار كليدواژه هايي را نمايش مي دهد كه جستجوي بالايي دارند و در برخي از حوزه ها كار بر روي اين واژه ها در ابتداي كار بسيار سخت است ولي اگر شما مقاله اي بنويسيد كه كاربر به صورت محاوره جستجو مي كند و آن را در عنوان و محتواي مقاله استفاده كنيد به سرعت مي توانيد در عبارتي رتبه بگيريد كه كاربران ان را جستجو مي كنند.

 تيتر چگونه سايت بسازيم انتخاب تيتر حرفه اي ؟انتخاب تيتر مناسب

براي شروع كار شما بايد با كليد واژه هاي طلايي آشنا شويد در زير فهرستي از كليد واژه ها را براي شما نوشته ام كه با استفاده از آن ها مي توانيد عنوان هاي حرفه اي بنويسيد كه كاربران جستجو مي كنند:
• چرا
• چيست؟
• كيست؟
• چگونه؟
• آيا
• دلايل
• روش هاي
• تكنيك هاي
• قيمت
• ابزار هاي
• چند
• ارزان
• سريع
• و…

كافيست در نتايج گوگل يك از اين كليد واژه ها را در عبارت خود استفاده كنيد خواهيد ديد كه كاربران چگونه جستجو مي كنند و به راحتي مي توانيد بهترين عنوان ها را براي مقالات خودتان استفاده كنيد.
به عنوان مثال فرض كنيد مي خواهيم در مورد لاغري مطلبي بنويسيم مي توانيد به روش هاي زير جستجو كنيم:
تيتر براي چگونه لاغر شدن

بازدید : 321
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

بهينه سازي وب سايت براي موتورهاي جستجو (Write SEO Content) تكنيكي است كه از آن براي افزايش بازديد از صفحات و بهبود رتبه سايت در موتورهاي جستجو جهت جذب ترافيك بيشتر استفاده مي شود. نوشتن يكمحتواي سئو شده براي موتورهاي جستجو نيازمند مهارت هاي نوشتاري خوب براي ايجاد مقاله اي جذاب با خوانايي آسان است. استراتژي استفاده از كلمات و عبارات كليدي در متن مقاله و استفاده از لينك ها مي توانند در اين زمينه به كمك شما بيايند.

براي اينكه شما هم بتوانيد محتواي سئو متناسب با اصول بهينه سازي براي موتورهاي جستجو بنوسيد، مراحل گفته شده در ادامه مقاله را دنبال كنيد.

در بسياري از جلسات مشاوره اي يا پرسش بسياري از كاربران اين است كه چگونه يك محتواي سئو شده براي گوگل بنويسم ؟ هميشه مي پرسند آيا كار سختي هست ؟ راز نوشتن يك محتواي بهينه شده براي گوگل چيست ؟ راستش هيچ گونه رازي وجود ندارد . فقط چند تكنيك ساده هست كه شما مي توانيد با رعايت كردن تكنيك هاي زير يك مقاله بهينه شده براي گوگل داشته باشيد .

مهم نيست شما از چه نرم افزار سايت ساز يا سي ام اسي براي سايت خود استفاده مي كنيد ، در ويديو من در سايت ساز وردپرس آموزش دادم ، اما شما با هر نوع سايت سازي مثل جوملا ، مجنتو ، پرستاشاپ و يا سايت سازي هاي اختصاصي مي تونيد با استفاده از اين تكنيك يك مقاله بهينه شده براي گوگل داشته باشيد .

كپي نكنيد

كپي كردن ممنوع

نكته مهمي كه بايد بگويم اين است كه به هبچ وجه كپي نكنيد ، جدا از اينكه خود گوگل با كپي كردن مقالات به شدت مخالفت مي كند . در هنگام كپي كردن امكان دارد كدهاي Html سايت منبع وارد سايت شما بشود و اين موضوع در كار شما اختلال ايجاد كند .خود من به شدت با كپي كردن مخالف هستم . اما در صورتي كه خواستيد كپي كنيد ، اول مقاله اصلي را در Notpad قرار دهيد و از آنجا وارد سايت خودتان بكنيد تا كدهاي Html سايت اصلي و همچنين اگر مقاله اصلي داراي لينك به ديگر سايت ها يا سايت خودش بود از بين برود .

بازدید : 233
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

بسياري از افراد هستند كه در خانه خود و با يك دستگاه كامپيوتر و به همراه يك خط اينترنت كسب درآمد اينترنتي دارند. بله به همين سادگي، نه هزينه دفتر كار مي دهند نه هزينه هاي اضافي مثل دستمزد كارمندان يا پول آب و برق و گاز! مجوز كار هم ندارند. اكثر كارآفرينان برتر دنيا كار و كسب شان را از خانه خود و جايي كه در آن زندگي مي كردند شروع كردند. جالب نيست؟ من در اين مقاله به شما مي گويم كسب و كار اينترنتي خانگي چيست؟ و چه مزايايي دارد و چگونه بايد راه اندازي شود. پس پيشنهاد مي كنم ادامه اين مقاله را بخوانيد.

كسب و كار اينترنتي خانگي چيست؟

هر كسب و كار اينترنتي كه در خانه انجام شود و منجر به درآمد زائي شود كسب و كار اينترنتي خانگي نام دارد. بسياري از افراد تا نام كسب و كار اينترنتي خانگي را مي شنوند سريع فكرشان به سمت كسب درآمد از طريق سايت مي رود و فكر مي كنند كسب درآمد از اينترنت و به صورت خانگي فقط با داشتن يك وب سايت اينترنتي امكان پذير است.

در صورتي كه اين گونه نيست! بلكه كسب و كارهايي هستند كه بدون داشتن سايت موفق به كسب درآمد هاي ميليوني در ماه مي شوند. اگر بخواهم نمونه اش را مثال بزنم كسب و كارهايي كه از طريق پيج هاي اينستاگرام يا كانال هاي تلگرامي ايجاد شده اند. به عنوان مثال خانمي چرم هاي دست ساز درست مي كند و از طريق پيج اينستاگرامش كارهايش را به مخاطبينش معرفي مي كند. علاقه مندان به كارهاي او هم از او خريد مي كنند. بله به همين سادگي يك خانمي كه كارهاي دستي در خانه خود درست مي كند مي تواند از اينترنت درآمد زائي كند.

دوستي را مي شناسم از طريق تلگرام درآمد زائي مي كند. ايشون كانالي دارند مربوط به معرفي كسب و كارهاي شهر خودشان است. اعضاي زيادي هم ندارند ولي به خاطر اينكه اعضاي كانال اكثرشون در همان شهر حضور دارند اين خودش يك مزيت است. ايشون تبليغات مربوط به كسب و كارهاي سنتي شهرشان را در كانالش قرار مي دهد و در قبالش مبلغ كمي دريافت مي كند. مثلا ۵۰۰۰ تومان، ولي در روز حداقل ۵ تبليغ در كانالش مي گذارد. مثلا شخصي دنبال يك نيروي كار مي گردد، چه جايي بهتر از تبليغ در اين كانال؟

با افزايش كاربران اينترنتي و اينكه روز به روز به افرادي كه گوشي هاي هوشمند دارند اضافه مي شود بازار هدف خيلي خوبي در شبكه هاي اجتماعي در انتظار كسب و كارها است. به خاطر همين تو همين دو سه ساله كسب و كارهاي خيلي زيادي در شبكه هاي اجتماعي و فقط از طريق همين شبكه هاي اجتماعي محبوب مثل اينستاگرام و تلگرام توانسته اند درآمد هاي بالايي كسب كنند. بدون اينكه هزينه هاي زيادي براي راه اندازي وب سايت و موارد ديگر بپردازند.

ولي يادتان باشد كسب و كارهايي كه بر پايه شبكه هاي اجتماعي محبوب يك كشور بنا مي شوند روزي مي رسد كه نابود مي شوند. پيجي كه در اينستاگرام يك ميليون فالوئر دارد و از طريق تبليغات كسب درآمد دارد روزي كه اينستاگرام محبوبيتي در بين ما ايراني ها نداشته باشد مي خواهد چه كار كند؟ دقيقا مثل كسب و كارهايي كه در فيسبوك بودند و بعد از آمدن اينستاگرام نابود شدند.

پس تا اينجا فهميديد كسب و كارهاي اينترنتي خانگي چه مزايا و معايبي دارند. البته مزيت هاي آن خيلي بيشتر از معايب آن هستند.

بازدید : 311
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

يكي ديگر از ايده هاي جالب داشتن فروشگاه و يا همان راه اندازي فروشگاه اينترنتي مي باشد. با توجه به گسترش و دسترسي افراد بيشتر به اينترنت و فضاي مجازي، تجارت‌هاي سنتي به مرور زمان جاي خود را به نسخه‌هاي نوين‌تر تجارت يعني تجارت الكترونيك مي‌دهند و تجارتي كه در آن نياز بود براي خريد يك جنس به مغازه‌ها و فروشگاه‌ها مراجعه كنيد، كم كم در حال منسوخ شدن است. امروزه كمپاني‌ها و تجار مختلف دريافته‌اند كه پهنه‌ي اينترنت حرف اول و آخر را در فروش بيشتر و معرفي بهتر برند تجاري آنها مي‌زند. بنابراين با گسترش اينترنت و به همراه آن گسترش فرهنگ خريد هاي مجازي، تعداد فروشگاه هاي اينترنتي در حال افزايش است.

در ايران نيز تاريخچه‌ي فروشگاه هاي اينترنتي به اوايل دهه‌ي ۸۰ باز مي‌گردد. زماني كه حميد و سعيد محمدي، فروشگاه اينترنتي ديجي‌كالا را تاسيس كردند. در سال هاي بعد و با گسترش اينترنت در كشور، فروشگاه‌هاي ديگري نيز كسب و كار خود را به اينترنت انتقال دادند. يكي از اساسي ‌ترين مشكلات بر سر راه تاسيس فروشگاه اينترنتي در ايران در اوايل دوره‌ي روي‌كار آمدن اين نوع فروشگاه‌ها، مسئله‌ي اعتماد مشتري به آنها بود. بسياري از مردم ايران بر اين عقيده بودند كه فروشگاه‌هاي اينترنتي كلاهبردار هستند و خريد از آنها مساوي با خريد كالاهاي بي‌كيفيت و … است. اما خوشبختانه امروزه اعتماد مردم به فروشگاه هاي اينترنتي افزايش يافته است و بسياري از افراد اغلب خريدهاي خود را بصورت آنلاين انجام مي‌‌دهند.

راه اندازي فروشگاه اينترنتي

راه اندازي فروشگاه اينترنتي

اما راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي موفق چگونه است؟ چه ترفند هايي دارد؟ آيا اصلا شدني است؟ چه هزينه‌ها و مراحلي دارد؟ اينها سوالاتي هستند كه ممكن است ذهن شما را به خود مشغول كرده باشد. پيش هرچيزي بايد بنابر تجربه‌ي شخصي‌ام اين نكته را به شما گوشزد كنم كه بازار اينترنتي امروز، ديگر فضايي براي آزمون و خطا باقي نگذاشته است. رقبا سرسخت‌تر از آن چيزي هستند كه شما فكر‌ مي‌كنيد و اگر با برنامه و پشتوانه قوي جلو نرويد، قطعا شكست خواهيد خورد و هزينه‌ و وقت شما هدر خواهد رفت. اما اگر در راه‌اندازي فروشگاه اينترنتي خود مصر هستيد، تا پايان با من همراه باشيد تا راهنماي قدم به قدم راه‌اندازي يك فروشگاه اينترنتي را با هم مرور كنيم.

فروشگاه اينترنتي يك راه ارتباطي بين شما و مشتريان است .

سؤالي كه ممكن است براي خيلي از شما پيش بيايد اين است: چرا بايد شركت سُنتي خودم را به شركت اينترنتي تبديل كنم؟
ابتدا، اجازه دهيد مطلبي را روشن كنيم. در اين مقاله، منظور ما از «شركت سنتي»، شركتي است كه در مكاني فيزيكي واقع شده و فروشش يا از طريق حضور مشتريان صورت مي‌گيرد يا از طريق ايميل و تلفن. در كل، منظور ما شركتي است كه فروش اينترنتي ندارد. البته، روز‌به‌روز از تعداد اين شركت‌ها كاسته شده و به شركت‌هاي اينترنتي اضافه مي‌شود. اگر شما هم صاحب كسب‌و‌كاري هستيد، حتما خيلي درباره‌ي مزاياي تبديل كسب‌و‌كار خود به كسب‌و‌كار الكترونيكي شنيده‌ايد. شايد اين كار به نظر خيلي از افراد خطرناك يا پيچيده باشد. اما فوايد زيادي در فروش يا فعاليت تجاري آنلاين وجود دارد. در ادامه‌ي مقاله به ۹ مورد از مهم‌ترين مزاياي فروشگاه اينترنتي اشاره خواهيم كرد.

مهمترين مزيت داشتن فروشگاه اينترنتي

۱. حضور در اينترنت، تصوير بهتري از شركت‌تان ارائه مي‌دهد

فقط همين دليل مي‌تواند براي راه‌اندازي يك وب‌سايت جديد و شروع فروش اينترنتي كافي باشد. بدون داشتن وب‌سايت، وبلاگ يا هر نوع حضور اينترنتي، مشتريان نمي‌توانند متوجه شوند شما چقدر در كارتان جدي هستيد. امروزه، شركت‌هاي كوچك و بزرگ در هر صنعتي كه باشند، سعي مي‌كنند حضور پُررنگي در اينترنت داشته باشند.

۲. دسترسي به خدمات شركت شما ۲۴ ساعته مي‌شود

با اينكه خيلي از فروشگاه‌ها، پمپ‌بنزين‌ها و بيمارستان‌ها خدمات ۲۴ ساعته ارائه مي‌دهند، اما اين كار براي خيلي از كسب‌و‌كارها غيرممكن است. البته، بهتر است بگوييم اين كار بدون اينترنت غيرممكن است. يكي از مهم‌ترين مزاياي فروشگاه اينترنتي اين است كه اين امكان را براي مشتريان فراهم مي‌آورد كه هر زماني از شبانه‌روز و در هر مكاني، سفارش‌هاي خود را ثبت كنند. تصور كنيد اين امر چقدر مي‌تواند براي كسب‌و‌كار شما سوددهي داشته باشد.

۳. مي‌توانيد خدمات بهتري به مشتريان ارائه دهيد

اينترنت به شما اين امكان را مي‌دهد تا به سؤالات مشتريان پاسخ دهيد، وبينارهايي براي فروش يا تبليغات برگزار كرده و به مشكلات مشتريان رسيدگي كنيد. همه‌ي اين كارها بدون اتلاف وقت انجام مي‌شوند. فقط كافي است يك بار ويدئويي يا ليستي از سؤالات رايج تهيه كنيد و سال‌ها مشتريان‌تان را براي دريافت پاسخ‌شان به صفحه‌ي مربوط به آنها ارجاع دهيد. با اين كار، نه تنها در وقت خود صرفه‌جويي مي‌كنيد بلكه خدمات بهتري نيز به مشتريان ارائه مي‌دهيد. مشتريان معمولا دنبال اطلاعات خاصي مي‌گردند. معمولا اطلاعاتي كه براي آنها مهم است به دو دسته تقسيم مي‌شود:
اطلاعاتي براي تصميم‌گيري قبل از خريد
حل مشكلي كه در هنگام فرايند خريد بروز مي‌كند
شما مي‌توانيد با ايجاد وب‌سايت، تمامي اطلاعاتي را كه مشتريان به آن نياز دارند، درست موقعي كه به آن نياز دارند در اختيارشان بگذاريد. اين يعني تماس‌هاي تلفني براي حل مشكلات كمتر مي‌شوند و فروش افزايش پيدا مي‌كند.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 112
  • بازدید کلی : 7448
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه